"Sme radi, že môžeme Garretta Bergquista privítať späť v spoločnosti," povedal Dennis Kemmann, výkonný riaditeľ skupiny. "Jeho rozsiahle skúsenosti v oblasti chemického inžinierstva a hlboké znalosti odvetvia z neho robia ideálneho vedúceho nášho tímu v Severnej Amerike."
Bergquist začal svoju kariéru ako procesný inžinier v spoločnosti Celgard, LLC. V roku 2014 prešiel do spoločnosti BHS a spočiatku bol ako procesný inžinier zodpovedný za laboratórne a pilotné testy. K jeho ďalším úlohám patril výber filtračných systémov, ako aj ich dimenzovanie, zväčšovanie, uvádzanie do prevádzky a odstraňovanie problémov. Počas tohto obdobia bol predaný najväčší cyklický pásový filter, aký bol kedy v skupine BHS vyrobený.
V období medzi pôsobením v spoločnosti BHS bol Bergquist riaditeľom predaja a rozvoja podnikania v spoločnosti Steri Technologies so sídlom na Long Islande v New Yorku, ktorá vyrába dávkové filtračné zariadenia. V roku 2023 bol zvolený do vedeckého poradného výboru Americkej filtračnej spoločnosti.
"Ako inovatívny výrobca zariadení má spoločnosť BHS odborné znalosti na posúvanie hraníc aplikácií s cieľom splniť nové požiadavky trhu," komentuje Bergquist svoj návrat do spoločnosti BHS-Sonthofen. "Trhy s výrobou a recykláciou batériových materiálov rastú a iniciatívy týkajúce sa obehového hospodárstva plastov sa rozširujú. Máme dobrú pozíciu na splnenie nových požiadaviek tejto zelenej chemickej revolúcie. Keď som dostal ponuku vrátiť sa do spoločnosti BHS na vedúcu pozíciu, potešilo ma, že sa môžem vrátiť do spoločnosti, ktorá stojí na čele tohto dôležitého vývoja v odvetví."
Zákazník na prvom mieste
Bergquist je odhodlaný naďalej zlepšovať úroveň služieb zákazníkom v spoločnosti BHS-Sonthofen Inc. Zdôrazňuje: "V našom odvetví je veľa spoločností, ktoré ponúkajú podobné systémy. Preto je dôležité, aby sme sa od konkurencie odlíšili našou blízkosťou k severoamerickým zákazníkom, špecializovaným servisom a odbornými znalosťami v oblasti filtrácie. Mojím hlavným cieľom ako výkonného riaditeľa spoločnosti BHS USA je postaviť zákazníka na prvé miesto a vytvoriť kultúru starostlivosti a ústretovosti. Prostredníctvom iniciatív zameraných na zákazníka chceme tiež zabezpečiť dodávanie dielov najvyššej kvality so spoľahlivým časom dodania."